reklama

môj obraz

Chyť ma za ruku,dôveruj mi. Vezmem ťa na výlet okolo sveta. Len naše telá,duše,pery.Ja umlčím celý svet okolo.Zastavím čas.Ano,opäť sa čas okolo nás zastaví. Ako na prvom rande. Ako pri prvom objatí. Ako pri prvom bozku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

čudné nutkanie, čo

nemôžem kontrolovať

čistá posadnutosť môjho srdca

a duše

v krčoch

ako narkoman trasúci sa po droge

potrebujem svoju dávku lásky

roztvor ruky a prijímaj všetko čo ti dokážem dávať

telo planie,ruky sa trasú

tvoj obraz som v ľudoch hľadával

obraz ktorý mi pripomenul pocit šťastia

všetky túžby mojej mysle

naplňajú svoj cieľ

a papier do ktorého ryjem tieto slová

pocítil to,čo k tebe cítim

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu