reklama

na dne

Niekedy sa zdá, že sa všetko rozpadne  Presne vtedy, keď to najmenej čakáš Niekedy sa chceš zbaliť a opustiť Všetkých a všetky ich úsmevy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už neviem, čo si mám myslieť
Možno sa veci zlepšia
Možno budú vyzerať jasnejšie
Možno, možno, možno

Niekedy ťa ľudia prekvapia 
niekedy ľudí prekvapíš ty sám
Ja si myslím, že je to cena ktorú platíme 
Za to, že si prajeme aj zlo

Dnes som stretol básnika v dave
Spieval som pieseň o mnohých mojich závislostiach
Videl som sám seba v diere, úplne na dne
odkiaľ niet návratu

Ľudia ťa obídu
Ľudia ťa opustia
Kdekoľvek ideš
Ktokoľvek, koho vidíš
To je skutočnosť
Či sa to stane, je na tebe
Či sa to uskutoční, je na tebe

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu