reklama

Výkrik do tmy II

Už som príliš unavený. Nedokážem niesť masku, s ktorou sa na Vás pozerám každý deň. Všetký slová zdajú sa zbytočné

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Toľko slov,by som chcel povedať

no nemám nato síl

nadalej skrývam všetkú tú bolesť,ktorú som získal svojou nerozvážnosťou

Chcem zmiznúť

Som zjedený zaživa tým, čo v sebe držím

všetky tie veci,s ktorými žijem,len tak jednoducho neskryjem

a som tu ponechaný s ničím,ničím pre čo by som žil

okrem teba...

Skutočne nie je jednoduché skryť

všetky tie škody vo vnútri

odnesiem si ťa zo sebou

Kým budem nažive

Ked sa mi pozrieš do tváre

Zdá sa byť len škaredá?

Nevidíte to?

Zdá sa,že sa nemôžem zbaviť všetkých tých jaziev s ktorými som žil

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem zmiznúť,len s tebou

pretože som bol stvorený

aby som ti splnil tvoje sny.

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu