reklama

Sú dni...

Nastal čas, keď znova sedím pod nočnou lampou a vlievam pocit do pera. Chladno-prázdne ulice napĺňa temno a bezdomovci.Studený vietor a dávno spomínané,večne strapaté vlasy,červené číny,lahodná cigára a pokojné symfonie v ušiach.Nirvána

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Sú dni keď si sadnem pri Váh a resetujem si hlavu.

Sú dni keď si spomeniem čo som po roku získal a čo stratil.

Sú dni keď mi chýba niekto až moc vzdialený, jemná duša.

Sú dni keď sa flákam s prázdnou hlavou a s plnou fľašou vína.

Sú dni keď nie som flegmatik ale je mi všetko jedno.

Sú dni keď som melancholik a predsa sa smejem.

Sú dni keď sa proste zamilujem a zistím že sa pozerám do zrkadla.

Sú dni keď sa pozerám na tvoju fotku a vidím čo som stratil

Sú dni keď sa pozerám do záchoda a vidím začo stojí celý svet

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sú dni keď sa túlam z ľahkými nohami a privretými očami a nemám žiadne starosti

Sú dni keď neviem ako ďalej tak idem za pravými priateľmi

Sú dni keď chcem trpieť no rozmyslím si to pri pohľade na jazvy minulosti

Sú dni keď vidím moju mamu s bratom smiať sa a deň je hneď krajší

Niekedy sú proste dni dňami

a noci nocami

Sú dni keď ďakujem zato že som otvoril oči a videl som, postavil som sa a mal som nohy, išiel som sa obliecť mal som do čoho, išiel som sa naraňajkovať a mal som sa čoho, nehladoval som, išiel som sa prejsť a všade bol božský kľud a mier. Uvedomil som si, že mi v podstate trištvrte ľudstva môže závidieť len tieto, pre niektorých maličkosti a pre niektorých životné sny.Milujme teda samých seba aký sme- lepšie naše ľudstvo už nidy nebude.

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu