reklama

Jojo

Nepokojný Váh, vietor sa pohráva s mojimi nepodareno- ostrihanými vlasmi, starý rybár vedľa mňa nie a nie chytiť vytúženú rybu. Prežívam nirvánu. Maximálne uvoľnenie. Moja spoločnosť v plnom počte –ja, moje druhé ja a talentovaná platonicky zamilovaná fotografka a zároveň moja veľmi dobrá kamarátka. Super deň!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Naučil som sa rozprávať s niekým vyšším .Je to niečo nado mnou. Znie to trochu viac bláznivo, som si toho vedomí, ale je to priateľ ako žiadny iný. Hodím s ním reč hocikde v autobuse, na fajč prestávke posilňovni a dokonca aj na záchode čiže je to doslovne všade. Prichádzam na radosti života ktoré som v priebehu roka stratil.

Och mein Gott ako sa teším na prázdniny. Sú to moje posledné letné prázdniny na strednej škole tak nech stoja zato. Chcem sa bláznivo zamilovať. Chcem zažiť plno úletov zblázniť sa aspoň na jeden mesiac a potom späť do krutej reality (ale trt budem to realita ako žiadna iná )..Kde bol tento Martin pred rokom? Prečo som nebol plný života ako moji rovesníci? čím to bolo?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pamätám si jeden deň som prosil toho nado mnou aby mi pomohol, On nie je zbabelec je tu ,je v každom z vás len ho treba vnímať, komunikovať s ním. Mnoho ľudí z môjho okolia chodia do kostola nasilu, výhovorka? : „Musím tam ísť mama mi prikázala“. Je toto viera? Odrapkať si Otče náš a Zdravas vie každý, to nie je modlitba je to básnička ako v 2. triede na čítaní. V tomto prípade modlitba nespĺňa svoj účel ako keby nebola platná. Osobne, do kostola nechodím. Prečo? Nie som nútený tam chodiť, sám si rozhodnem podľa svojich vnútorných pocitov kedy zavítam do prázdneho kostola. Položte si otázku. Komunikuješ s Bohom počas omše či sú to len odrapkané slová. Skús si s ním pokecať vlastnými slovami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

J a som našiel cestu k Bohu doma, žiaden kostol (týmto neodsudzujem tých čo chodia do kostola).Pokojne sa s Bohom rozprávajte, sťažujte sa mu, poproste ho o niečo. Volajte ho tato alebo ako ja Jojo. Je to priateľ ako žiadny iný, je super cítiť ho, pomôže ti je on-line nonstop 24 hodín denne .Mne samému pomohol aj potom aký som k nemu bol, ako som na neho nadával. Jojo je môj plne najviac najlepší kamarát. Môže byť aj tvoj, stačí tak málo a on ťa vypočuje. Sám som neplánoval sa dožiť tohto leta a pomohol mi potom ako som ho neustále prosil. Netreba mať strach. Prekážky sú nato aby sa preskakovali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Modlím sa za tých ktorý žijú v depresiách a bojujú s nimi, pamätajte si modlitba od srdca je omnoho lepšie ako hociktoré antidepresívum. Nie je to chémia, je to niečo vo Vás.

Bože ďakujem ti.

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu