reklama

noc

Vždy keď slnko zapadá, sedím v izbe. Dym cigarety kreslí tiene do hlbín mojej mysle. V osamelej izbe netrpezlivo očakávam príchod noci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

noc, ktorá ukrýva netvorov svojim jemným rúchom

noc, ktorá chráni pred skutočnosťou

noc, ktorá premieňa svet na krajší

noc je mojou spásou

noc prináša moje oslobodenie

noc otvára môj svet

v noci je vlastná bolesť dokonalosťou

v noci túžim

túžim, po tvojich bozkoch

srdce sa mi vášňou rozbije

a vtedy žiadna zbraň

mi život neskomplikuje

tu, túžim len po tvojich bozkoch

tu, vidím len tvoju tvár

tu, tvoje oči nachádzajú moje

tu, hľadám znamenia vo hviezdach

znamenia ktoré mi dovolia stať sa tvojou súčasťou

obraz vesmíru

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

je posiaty hviezdami

a ja sa strácam medzi nimi

strácam sa v tme

a predsa žiarim

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu