reklama

Jeden slnečný deň

Keď som bol mladý,mama mi povedala.Poď a sadni si vedľa mňa synček a počúvaj pozorne, čo ti poviem. A ak to urobíš, pomôže ti to v jeden slnečný deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vezmi svoj čas ... Neži príliš rýchlo,

Problémy prídu a odídu.

Nájdi si ženu a nájdite lásku,

A nezabudni synu,

Že existuje niekto hore,niekto kto to riadi

Buď jednoduchým človekom.

Buď niečím, čo možno milovať a pochopiť.

Zlato buď milujúcim manželom a otcom.

Mohol by si to pre mňa urobiť,

Ak budeš môcť?

Zabudni na túžbu byť bohatým mužom,

Všetko, čo potrebuješ, je v tvojej duši,

A môžeš to dokázať, ak to skúsiš.

Všetko, čo chcem pre teba, syn môj,

je aby si bol spokojný.

Chlapče, neboj sa... nájdeš samého seba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nasleduj svoje srdce a nič iné.

A môžeš to dokázať, ak to skúsiš.

Všetko, čo chcem od teba, syn môj,

je aby si rozdával to,čo ti nebolo dané

ale čo si získal vlastnými pádmi

a to,čo som sa ťa po celý život snažila naučiť.

Nezabúdaj na tieto slová,zachránia ťa v jeden slnečný deň.

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu