reklama

Lucy

Ulicami sa ženie búrka, ale ty stále neutekáš. Hľadíš a čakáš kedy príde dážď. Tieto slová ťa neochránia pred vodou ,ani nezotrú slzy z roztvorenej oblohy.Vtrhla si môjho života ako anjel s hnedými očami.Priznávam sa ti

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
objatie
objatie (zdroj: Lucia Krkošová)

Ako dvaja cudzinci sme stáli v tom daždi

smiali sme sa, až to bolelo

Ako dvaja cudzinci sme tam sedeli v tme

a pozorovali nočné mesto

Ako dvaja cudzinci sme sa objali

a stali sme sa jedným

Nikdy som nestál pred niekým takým ako ty

si pohotová a ochotná

krásna ako raj

Keby som mal chvost, ako pes, šťastím by mi pri tebe odpadol

pretože keď ťa vidím, zisťujem čo je šťastie

Hladíš mi do očí

a ja cítim sa bezbranný

pozeráš priamo do mňa

milujem každú minútu, kedy to robíš

Po každom bozku

dýcham, ako keby som sa znova narodil

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja myseľ sa nekonečne túla

po cestičkách kadiaľ ma vedieš

v túto noc nemôžem nájsť slová, aby som napísal báseň

po ktorej pochopíš, že ťa naozaj potrebujem

Keď ťa svet obkľúči, ja ho prinútim ustúpiť

keď sa steny okolo nás začnú rúcať, zdolám ich

keď sa na naše hlavy spustí dážď , budem ťa bozkávať

ou Lucy

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu