reklama

žijúci na hrane

Som muž žijúci na hrane. Vietor naberá na otáčkach. Mám pociť že padám. Budeš ma chytať na dne? Snažil som sa ťa nájsť už dlhý čas v knihách ktoré spoločnosť spálila. V príbehoch plných odvahy,lásky,strát a bolesti. Budem ťa ešte niekedy počuť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

som muž s mnohými menami

s mnohými tvárami

s mnohými škvrnami na duši

Ked pôjdem ráno ulicou

bude vyzerať tak ako včera?

rovnaký zmätok, rovnaké stroskotané duše?

Sledoval som tých ľudí zhora

žijúce mátohy

mátohy bez viery

bez viery v samých seba

hádžu výčitky na Boha

pri nevedomosti že Boha môžu násjť vo svojom vnútri

Musím to zo seba dostať

ale mám pocit že mi nebudete rozumieť

ani tej perfektnej melodii

ktorá znie v mojej hlave

Chcem sa dotknúť oblohy

chcem si vziať, čo je moje

chcem utekať, aby som zistil

kto režíruje túto šou

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kráčam dole ulicou

tiene ma prenasledujú

pripomínajú mi, že nie som mŕtvy

je to dobré, alebo zlé?

Ruky vo vrecku

zlé držanie tela a hlava dole

viem, že nemám nič

ale vo vrecku

mi vychádza slnko

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu