reklama

Ráno

Sedím tu sám a sledujem hodiny, čas sa vlečie. Snažím sa zozbierať myšlienky, márne.Všetko načo myslím si Ty. Ponáram sa, dúfajúc že nestretnem opäť diabla, ako vo snoch ktoré som si prežil

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niekedy sa slabý stane silným

niekedy ťa život kopne pod pás len aby ťa posunul dopredu

niekedy dúfam že táto cesta nieje opäť len slepou uličkou

Tento život nieje taký ako vyzerá

tento život som si urobil z vytesaných snov

V tomto živote ľutujem len moje jazvy

za týmto životom si staviam múr

tak, prosím ťa

Ver vo mňa

Byť tvojim úkrytom pred dažďom

slnkom ktoré svieti na tvoju tvár

rukou ktorá ťa ochráni

ohňom ktorý ťa zahreje

a svetlom pri ktorom nezablúdiš

Je to chvíľa čo som zistil že najlepšia droga je čistá hlava,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

tvár sa stala čitateľnou

je to chvíľa ktorá bude večnou

teraz je tá chvíľa keď sa cítim silným

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu