reklama

Sen...

Ďalší sen, ten čo robí moje túžby aspoň nachvíľu reálnymi. V tých snoch sa ťa dotýkam, cítim tvoje pery, tvoje ústa, tvoj hlas. Snívalo sa mi, že som ti chýbal, že si sa o mňa bála, že si bola závislá na mne ako ja na tebe. Snívalo sa mi ,že som bol zamilovaný, snívalo sa mi že temno vo mne plače lebo ho opúšťam. Mám úsmev na tvári i na duši, bláznivo zamilované srdce, pokoj tela a mysle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: musefans)

Niekedy sa cítim až príliš bezmocný keď sa snažím v mojich snoch zostať,

cítim sa tak slabý keď chcem až za tebou utekať,

cítim že navždy budeš len mojim obrazom

a ničím iným ako mojim snom

Tmavé hmlisté rána rozpúšťa prudký slnečný lúč

a spolu s ním kradne teba z mojich snov

tieto rána zabíjajú kúsky chvíľkového šťastia

je tak ťažké byť sám vo všetkom opustený

Proti svojej vôli, stojím vedľa svojho vlastného obrazu

ktorý skúša, aký nemôžem byť

aby som našiel znovu sám seba

aby som ti dokázal povedať, že už nevydržím

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

stojím tu, čakám

Takto som sa už niekedy cítil

taký neistý...

Kedy som stratil svoj zámer?

Môžem znovu získať čo je stratené vo vnútri?

Prečo sa cítim akoby som si to zaslúžil?

Prečo moja bolesť vyzerá ako moja hrdosť?

Som plný bolestí a radostí

no človek je už raz taký

Buďte šťastní Martin

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu