reklama

Život ma naučil...

Milujem svet, milujem svoj život, milujem seba, milujem všetko okolo, milujem víno lebo dobré víno je dobrý priateľ, keď s ním viete dobre vychádzať

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Na káve
Na káve (zdroj: Dominika Líšková)

Každá sekunda môjho života je plná radosti s úplných maličkostí. Žijem svoj sen o ktorom som si myslel že je nedosiahnuteľný. Život v úzkosti ma naučil, že smrť a trápenie nie je žiadnym riešením. Trápenie kvôli neúspešným láskam, nedostatku peňazí a v neposlednej rade kvôli vzhľadu sú pohlcovači vyrovnaného duševného zdravia. Ani si neuvedomíte a po čase sa uvrhnete do kolotoča depresií takmer zo všetkého. Žiaden smiech, cit a radosť do života. Otrepaná veta zas a znova, že nič nemá na svete väčšiu hodnotu ako ľudský život či už ste prepychovo bohatý, chudobný a či kráčate zlatou strednou cestou v harmónii s peniazmi a stravnými lístkami. Život ma naučil že úsmev je najsilnejšou zbraňou voči nepriateľom. Chcú vás vidieť kľačiacich na kolenách s plačom o odpustenie. Naučil som sa veriť v nedosiahnuteľné, pretože väčšina vecí je dosiahnuteľných pokiaľ sa na ne sústredíte a zubami nechtami sa držíte vášho sna. Naučil som sa rozprávať s Bohom (ja si však toho svojho volám Jojo) ktorého nosím na krku vďaka mojej vzdialenej spriaznenej duši v ženskom prevedení. Naučil som sa uvoľniť svoje myšlienky von vecou alebo aktivitou, ktorú nie každý zažil a chápe, čo je to zač. Astrálne cestovanie- mrazivé ale krásne, ťažké na vysvetlenie ľahké na pochopenie. Naučil som sa vychutnať si každý úsmev, každú pieseň ,každú krásnu chvíľku a každú cigaretu. Život ma proste dokonale naučil. Stačilo počúvať, veriť a nebáť sa veľakrát obetovať skoro všetko za svoje šťastie. Možno, po čase, ma život naučí opäť sa zamilovať a nemyslieť pri tom na rozmnožovacie pudy. Život ma naučil ľúbiť samého seba a to je to najlepšie čo mi mohol dať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Objavil som najlepšieho priateľa, ktorý bude so mnou až do smrti. Super pocit. Volá sa Martin Cibulka. Je to síce hajzel s prepadnutým hrudníkom a makovými zubami a plecami, ale vo vnútri je ako sa hovorí v našej generácií, v pohodke. Dýchame ten istý vzduch, sme platonicky zaľúbený do tých istých žien, spolu si vypijeme vínko pri Váhu, spolu sa zmrkvíme. Rozdávame úsmev lebo je zadarmo, bez skrytých poplatkov a v žiadnej mobilnej sieti úsmev zatiaľ nepredávajú .Momentálne ma život učí myslieť vždy pozitívne pretože náš život je taký, akým ho urobia naše myšlienky.

Nervózna čašníčka ma vyháňa s kaviarne. V myšlienkach som niekde inde. Tak čo si dáme dnes? Splním si ďalší sen, kúpim si vodnú fajku. Pre niekoho hlúpa maličkosť pre mňa veľká radosť.

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu