reklama

Volanie o pomoc

Slabý a zlomený trasúci sa, zima ,chlad, zmrznutý dych.Som človek predurčený na trápenie bezmocný a zlomený. Unavený z boja, mávajúci bielou vlajkou .Koľkokrát sa mi pozriete do očí a nevidíte čo je so mnou? Slová ,prázdne slová útechy hľadajúci úkryt hľadajúci pokoj

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Tak čo nevidíte, že sa opäť topím

mávam rukami priviazanými o telo

Príď s člnom a zober si ma tam,

kde nemusím viac bojovať

na miesto kde zomriem v pokoji

Tak mi hod záchranné lano

prosím Bože, nevidíš to že volám o pomoc?

Miesto po ktorom snívam

žiadne hádky, žiadne peklo, žiadna depresia

len Láska

Miesto bez boja o prežitie

nikdy viac sa zo snov neprebudiť

lebo toto je nočná mora

Vlievam bolesť do pera

som krehký nie som skala

Škrípajúce zuby, zlosť, hnev

myslíte si že som v poriadku?

Som tak zničený

som taký zbabelec

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

pretože vzdávam svoj boj

Prosím Bože ukáž mi cestu

kde si konečne moja duša oddýchne

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu