reklama

Venovanie Nikomu

Zlý deň sa snaží ma pohltiť ,zlý duchovia ma tvrdo dusia, zmocňuje sa ma pocit prázdnoty.Snažil som sa milovať všetkých, ale oni sa o mňa nestarali ,snažil som sa zlomiť si kosti, skúšal som zničiť svoju tvár, snažil som sa zjesť ako potkan aby sa o mňa starali

Písmo: A- | A+
veľká strata
veľká strata 

Nikdy ste sa nestarali ako sa cítil

Ako môžete žiť bez strachu?

strachu zo smrti?

budem čakať s otvorenými ranami

na výbuch s milióna hviezd

som príliš zničený, som príliš rozbitý

Modli sa môj kamarát

tieto rany budú krvácať dokedy ti bude biť srdce

a po mojej smrti ostanú zabudnuté

ak by mi Boh dal krídla
chcel by som odletieť s vtákmi spolu s tebou
tak ďaleko od tohto pekla
do domu lásky

Tieto verše venujem Tomášovi „Dask“ Bobovčákovi odpočívaj v pokoji priateľ môj

Martin Cibulka

Martin Cibulka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu